lördag 11 februari 2012

Distans

Klockan ringde tidigare än en vanlig arbetsdag imorse. Trots dålig sömn under natten så var jag taggad för distans idag! 05:55 ringde klockan och termometern visade -2. Perfekt. Lite frukost och ombyte så var jag klar 07:30, mötte upp Anders och vi begav oss. Väldigt lugn dag i trafiken, vi åkte ju såklart på mindre vägar, men under 3,5 timme flyttade vi oss nog bara för 1 bil!? Hittade lite nya lämplig backar/slingor att träna på framåt vårkanten, så tidigt under passet tänkte jag att idag blir det nog mer än 1000 höjdmeter, men nej, förvånansvärt lite 670m tror jag det var.. Men de backarna vi hittade kommer sitta fint ändå när man får ta dem om och om igen. Min klocka stannade idag på 3.29 och distans ca 68km, då fick vi också ihop endel seg stig på slutet som drog ner våran snitthastighet som vi jobbat på i början av dagen.



Nu har jag fått mat i magen, och ska ta mig till station och hämta bror.

1 kommentar: