söndag 28 oktober 2012

Vintertid

Härligt med vintertid, den här dagen känns så väldigt lugn och utan stress när man får en timme till!
Igår var vi i Kallstaa, gjorde ett besök på Ikea och sedan åt vi våra favorit hamburgare på Restaurang Tempel. Riktigt goda hamburgare där. Den jag brukar äta är en med ingefärsdressing. Därefter åkte vi till Löfbergs lila arena och såg på Peter Jöbacks nya musikal. Det är mäktigt med musikaler, även om detta var mer som en konsert kanske. Men väldigt bra var det!

Natten har bjudit på minus 8 grader, och vi har haft en skön förmiddag där jag åkte rullskidor 30min ute vid frosten, därefter tog jag en 10min på 300W, så detta är mitt första träningspass på drygt 2veckor, kändes bra och hoppas kroppen levererar även nu i eftermiddag. Jag har även skruvat ihop ett nattygsbord och i eftermiddag blir det andra monterat.

Det finns hopp inför nästa helg och cykelcross SM i Sunne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar