lördag 9 april 2016

Keps i tullinge

Nu är jag så seriös med bloggandet att jag sitter med keps i en scandicrestaurang och bloggar. Tidigare idag var det keps i tullinge och min tävlingspremiär.

Hade räknat med att detta skulle bli ett ordentligt uppvaknande, både i stigcykling och intensitet, inte för att man latar sig på monarken, men man tävlar ju dock ändå inte. Eller?
Vi startade bilfärden innan sju imorse från Kristinehamn. En smidig sådan. Nils gillade verkligen att komma ut på äventyr. Framme vid tio så jag hann testa banan men inte hitta några linjer. I starten var jag lite väl försiktig och missade täten, samt Nils lillpers rygg som jag velat haft. Hamnade med ville samt töijren på våra ryggar och vi körde ihop några varv innan jag lyckades få en lucka och bli ensam. Tyckte det gick bättre och bättre för varje varv och jobbigt var det men ändå ett bra genomförande med mycket träning ackumulerat senaste tid. Så nöjd kan dagen sammanfattas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar