onsdag 3 mars 2021

Läget inför tävling 2 skandinaviska cupen

 Hej!

Onsdag och ny tävling i skandinaviska cupen väntar. Ikväll blir det säkerligen riktigt tufft igen då det väntas 3 varv på Richmond UCI course. Den är ganska stygg med tre mindre klättringar på slutet av varje varv. Dessutom väntas det poängutdelning uppför Libby hill vilket är den första av de tre backarna. Detta på varje varv!


Kan jag vara med lika bra som förra veckan blir jag otroligt glad. Ska verkligen försöka och likt förra veckan har det inte varit optimal uppladdning. Ebbe har varit lite förkyld så dåligt med sömn sen helgen, men som jag skrev förra veckan. Inget som jag brukar ta som negativt utan kan jag bara tagga till tills i kväll så jäklar ska jag trampa!

Återkommer imorgon hur det gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar