måndag 26 april 2010

Rulle

Under gårdagens pass så låg jag på rulle efter en traktor, har aldrig legat på rulle tidigare men konstaterade att nej det här går inte, så jag ökade takten från den redan höga farten och började min passering. Det gick bra!

Idag satt min allergi stopp för träning tyvärr, hade tänkt mig ett rullskidspass men hade problem hela natten som fortsatt under dagen så man känner sig helt matt, riktigt jobbigt. Men imorgon hoppas jag ta nya tag. Så ikväll kommer jag passa på att göra lite alternativ träning som Kubb.





Det här är min arbetsplats just för tillfället. Jag sitter bakom min dator och tar emot kunder samt svarar i telefon och ska visa väldigt hög servicevänlighet. Jag kan säga att det är stört omöjligt och att man blir ordentligt trött att försöka koncentrera sig i detta JÄVLA oväsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar