onsdag 12 maj 2010

Sista dagen

Idag har jag som tidigare skrivits gjorts min sista dag på Visby Bilcity (igen). Känns riktigt skönt att nu ha två veckor semester innan jobbet drar igång i kristinehamn! Båda mina pajer slukades på jobbet, med bra omdöme efteråt! Idag har jag varit ute och rullat i ca 70minuter på lite lätta vägar och testat det nya bakdäcket i lite branta grusbackar. Racing Ralph fungerar riktigt bra! Men då är det ju nytt också, bra med mönster!

Nu hoppas jag bara att natten kan få bli lugn och fri från allergibesvär, så jag kan ladda ordentligt inför träningen imorgon som innebär lite asfaltsbacksnötning och högt flås! Hoppas på lite regn då så pollenen lägger sig, för övrigt ser det bra ut inför Långa Billingen då det väntas mycket regn och även regn under tävlingsdagen! Då kan man andas:)! Jaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar