tisdag 24 augusti 2010

Tillbáka i Kristinehamn

Kom tillbaka till kristinehamn vid midnatt, sen upp och jobba och ikväll har det varit tävling!
Värmlandsserien hade kommit till Kristinehamn och vi åkte på en 2km väldigt tekniskt och intensiv bana. Ingenstans att vila på och 6varv skulle avklaras. Mina ben började lite väl segt plus att jag fick en dålig start när inte cykeln ville växla som jag, gjorde en liten nybörjar miss.. Men kom ut som 5a och låg där ett bra tag för att sedan avancera till 4a och för att slutligen nosa 3an i bakhjulet, men på både 5 och 6 varvet blev jag för taggad och gjorde bort mig på samma ställen så 3an fick sina sekunder och jag fick fortsätta jaga. Det var ett riktigt bra träningspass och nu återstår ett pass innan Finnmarksturen på Lördag, ej bestämt om det blir ett pass imorgon eller på torsdag. Förhoppningsvis imorgonkväll efter lite övertid på jobbet.

Stort plus till Kristinehamns Multisportklubb för en riktigt rolig bana på kvällens tävling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar