onsdag 14 september 2011

Fortsatt

Fortsatt förkylt och fortsatt snitsling. Jag har fått något skit, en liten förkylning med tillhörande lite halskänningar. Har kommit in i höstkänslan och att säsongen är över, så därför kommer jag nog inte att åka Svealandsmästerskapen nästa helg. Det som spelar in är min höstkänslan och att jag är på utbildning hela nästa vecka och inte kommer hem till hemmet något mellan utbildning och tävling. Blir så mycket att tänka på och oförberett. Så jag känner mig mer än nöjd med den säsongsavslutning jag haft, så nu ska jag summera säsongen och sätta nya mål inför nästa och så planera in en lång och fin träningsperiod fram till MTB säsongen drar igång igen. Det finns ännu en grej kvar, det är Motlutet i karlstad 2/10, som också är prisutdelning för värmlandsserien och DM, så det är något jag planerar att testa på!

Nu har jag och Anders under 3kvällar snitslat 7,5 timme. Vi tror på en likadan kväll till sen så är det klart! Skönt! Sen när snitslingen är klar ska det bara finliras med lite enduropilar och markering på marken typ färg sen så är nog banan helt klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar