fredag 23 september 2011

Hemma igen

Nu är jag hemma i Kristinehamn igen, skönt att vara hemma. Men Utbildningsveckan i Mariefred, på gripsholmsvikens hotell har ändå varit över förväntan. Intressanta föreläsningar, bra föreläsare och riktigt bra grupp med många olika personligheter! Jag har haft en bra vecka.

Hann med 3st träningspass, joggade 3 gånger och totalt 22km, bra för en orutinerad löpare som jag som inte sprungit sedan jag sprang 7km i Schweiz i mitten av maj, därinnan var det säkert några månader innan dess.. Så träningsverken har kommit som planerat kan man säga... Nu ska jag försöka få ihop monarken för att få igång lite klok träning!

Cykelvasan är jag också anmäld till, som förövrigt är fulltecknad. Blev fulltecknad på 48timmar, helt otroligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar