tisdag 27 september 2011

vinster

Idag invigde jag två vinster jag fått de senaste månaderna. Den ena var Bookman light ifrån Alltomcykel och den andra var från Öijer. I alltomcykels tävling så tävlade jag med en cykelcross bild och kom på prisplats, och i Öijers tävling så gällde det att gissa hans sluttid på Vätternrundan, jag kommer inte ihåg siffrorna, men närmast var jag på 7.13 ungefär?

Tack! Alltid roligt att få saker

Stoltserar i en cykelkeps av Öijer, fick 2 kepsar, ett armband, sturmpor och en bandana
Bookman light fram och bak, inte så mörkt än bara. Men de får följa med för nu vet man aldrig när mörkret slår till!
Kändes som en vinst att få träna i detta väder också!
 Körde lite på kvistmossvägen idag, backe upp och backe ner. Gött, ingen koll på klockan eller så, bara njutningsbar träning. Men all träning är iof njutningsbar! Tror monarken är redo för ett pass nu också, får väll ta ett någondag och känna efter om det känns rätt alltihopa.

1 kommentar: