onsdag 7 september 2011

Långloppscupen

I år hade jag satt som mål att komma topp 25 i Långloppscupen. Idag blev slutställningen klar och jag hamnade på en 27 plats. Jag klarade inte målet, men jag är nöjd ändå. Jag var inte riktigt med från början och missade 1 tävling och bröt 1, visst är det 5 av 7 som räknas ändå. Men nu hade jag bara 5kvar att prestera på, då 2 redan var borträknade. Så det som gör mig nöjd är att jag avslöt långloppscupen bättre än jag trott, alltså med mer poäng i de två sista än vad jag hade trott jag kunde få. Så det är med mycket motivation jag går in i hösten  för att sätta nya mål till nästa år. Mina tävlingar såg ut så här poängmässigt:
0, 11, 0, 17, 21, 38, 50=137 poäng totalt.

Säsongs summering kommer senare, då säsongen inte är slut ännu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar