torsdag 6 juni 2013

Kullhagarna

Med riktigt fint väder idag rullade jag under förmiddagen upp till Kullhagarna för att köra ett sedvanligt pass på 4st varv där med ca 1min vila. Ett halvt varv för uppvärmning samt kontrollera den andra halvan av banan var fri från överaskningar. Sen startade jag klockan och började veva med benen. Första varvet klockades på 6:38, en sekund slöare än tidigare PB i år, resten av varven rullade på bra och en ny bästa tid på 6:27. Göör gott! Banan blir betydligt bättre med den förlängning som jag gjort med en ny nedfart samt en ny uppförsbacke. Rullade förbi jobbet som nedvarvning och tvättade av cykeln så allt är rent och fräscht inför Gotlandsresan direkt efter Lida.

Annars har det varit en vanlig dag, tvättat kläder, gjort och ätit en rabarberpaj och handlat.

Igårkväll rullade jag och Anders drygt två timmar fin grusväg med kupering. Riktigt fint sommarkvällspass lite annat än förra veckans regndistans. Imorgon är det vanlig jobbdag, med 1 timmeas övertid då jag är ensam på jobbet, sen tar jag en veckas semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar