tisdag 31 december 2013

Festive 500 fifth and last day

Nu var året och Rapha #festive500 slut. Jag behövde för dagen ca 87km och avrundade det hela med knappt 100km idag. Kändes bra till en början sen blev vägarna blötare och djupare då vart det lite tungt. Men 4 timmar skrapade jag ihop och klarade alltså av denna utmaning! Jag körde under 5 dagar, alltid ensam och enbart på mtb. Inledde med 3 tunga dagar i regn och kyla, blåst och mörker. Det var säkert det som gjorde att jag hade ont i halsen i hela 3 dagar sedan. Men hann återhämta mig och fick till de sista två dagarna nu! Jag gör gärna om det igen men då gärna med snö och inga sjukdagar så man slipper stressa upp sig över dem.

Det har varit många timmar med mig själv under de här passen. Men inget konstigt med det, det är ju oftast så jag tränar! Nu har jag förtjänat det där tygmärket man får ifrån Rapha efter avklarad #festive500

Gott nytt år på er!
Kommer bättre inlägg nästa år när Internet blir återpåfyllt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar