onsdag 4 december 2013

Lill-lördag

Idag är det säkert någon som tar till det här med lill-lördag. Jag antar att det ska spegla typ det man gör på en lördag, och kanske främst ut fest synpunkt? Men det jag har gjort de senaste lördagarna har varit att köra distans, så min lill-lördag blir ju alltså en distansdag. Bra det här med lill-lördag tycker jag! Fick sällskap av Fredrik idag, så vi kom iväg strax efter 8:30. Då var det ca 3 grader och hade nog varit varmare under natten till och med. Men efter vi varit ute i 2 h så hade nog temperaturen fortsatt att sjunka, för efter Molkom så var det lömskt halkigt. Man kunde känna hur cykeln flöt uppe på vägbanan. Nu klarade vi oss idag utan några dumma vurpor. Var tillbaka hemma igen efter dryga 4 timmar och 115 km. En bra och fin dag att distansa på då även solen kom fram, inte för att det tydligen blev varmare av det. Men ljust!
Det här är en bild tagen ifrån min instagram, följer du mig inte, så gör´t vettja! Jbjrklund heter jag.


Nu ska jag försöka mig på det här svåra, att plugga lite efter en distansrunda med efterföljande varm dusch och mättande mat. Brukar gärna ögonen slockna när en bok kommer fram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar