måndag 12 januari 2015

Hej

Hej!

Nu var det längesedan här, vet inte vad som hände riktigt varför bloggen dog ut när jag var så bra på gång runt Rapha och nyår. Jaja. Förra veckan hade jag ju en relativt lugn träningsvecka, körde något test och tränade lite runt omkring det. Cyklade mitt första mörkerpass på ett par år, brukar undvika det men med James som sällskap så var det trevligt! Mörkerpass ensam är inget jag föredrar, så det var kul att passa på när han nu var hemma! Ganska lugnt annars, skolan startade upp på fredagen, förvisso ännu med en kurs pågående från HT.

Idag har jag kört en dubbel-monark. Ett pass imorse innan frukosten och ett på kvällen innan middagen. Två fina och svettiga pass. Nej det var väl vad jag hade just nu, återkommer om någon dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar