onsdag 21 juli 2010

Deja Vu

V. 26 och 27 hade jag tydligen exakt lika många minuters fysisk aktivitet registerad. Båda veckorna innehöll varsin tävling. Jag landade på 374min per vecka.

Ikväll har jag iaf varit ute med klubben och cyklat, blev 105min ikväll och för veckan ligger jag på 244min. Imorgon är det vila och på fredag får jag se om det blir några släta intervaller. Men på Lördag är det inplanerat långpass om vi blir några från klubben. Lite lugn och behaglig cyklling i 3-4 tim.

Snart väntar jag på paket också, med lite punkteringskit och annat gott:)! Evlads MTB står för leveransen denna gång, verkar vara väldigt bra service om allt nu fungerar ända fram till dörren.

Igår på träningspasset så tränade jag lite hopp också, då jag bland annat tappade ur mobilen ur ryggfickan i en snabb nedförsbacke, den studsade hårt ett antal gånger men verkar ha hållit ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar