tisdag 21 september 2010

Cykeln är ren!

Gårdagens cykelvård blev väldigt bra och cykeln känns nästan som ny!
I samband med smeracet har jag haft två dagar med högre antal besökare på bloggen, vilket är riktigt skoj! Googlar man smeracet så dyker min blogg upp så jag antar att det är förklaringen, för idag har besökareantalet minskat igen. Men ni som varit inne och kikat, är välkomna tillbaka!

Ikväll var det tänkt att köra lite teknik träning på banan som vi tävlade på i värmlandsserien, men en risig mage har ställt in det och jag ska se om jag kan komma ut på en promenad ikväll iaf.
Det blir en ganska lugn träningsvecka annars, imorgon blir det bara lugn cyklingen med klubben och sen får jag se torsdag om det blir något eller inte, beror på hur tävlingsupplägget ser ut i helgen, då det var tänkt två dagar men om jag förstår det pm som finns för tävlingen så blir det bara en dag pga av för få deltagare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar