lördag 23 oktober 2010

Bilder


Längs med vägen på bjurtjärnsrundan


Vänder man här så har man 1mil tillbaka till start.

Skidåkarn, med de skitiga cykelkläderna...

Dagens pass gick tungt, kanske för den blöta vägbanan som ökar rullmotståndet, eller för att jag var lite seg. Men tiden var nog hyffsat bra ändå.
22Km på 1:19:00
Max pulsade på 186 och snittade 165 och under tiden gjorde jag av med 965kcal.
Passet var uppdelat per 3km intervaller där jag blev klockad av min klocka och 1 av dessa 3km gick under 10min vilket är bra! Dem andra låg strax över 10min.

Är du jätteintresserad av mer information som tex, när jag nådde min maxpuls eller hur dem där 3km där jag åkte under 10min egentligen såg ut så kolla vidare:
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=10965099&ShowChart=yes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar