tisdag 20 december 2011

Dagarna går

Dagarna går och avlöser varandra, igår var det en sämre dag och idag var det en bättre dag än igår. Det är så det rullar på. Slöt tidigare idag och åkte till karlstad för efterkontroll på Memira, ögonen såg fina ut och det är nu 3veckor sedan behandlingen. Jag har börjat vänja mig att inte alltid ha linser/glasögon till hands (till ögons) och jag tycker om det! Jag handlade de sista julklapparna, skönt då är det bara att arbeta två dagar till och sen sätta riktning mot gotland i några dagar! Kommer bli mysigt att träffa familjen igen som var ganska längesedan nu och så fira jul, se gotland igen:)! Träningen under jul kommer nog ligga fokus på rullskidor kom jag på idag, här är det bara ett sketet mellanting, snö som inte räcker till skidspår, för milt som inte ger någon konstsnö och för mycket snö för att åka rullskidor. Så med 2 månader kvar till Öppet spår är det dags att ta fart med stakningen, så mitt fokus på gotland får bli rullskidor med tomteluva så livar man alltid upp någon själ!

Nu ska jag laga lax.

Solnedgång sett från jobbets synvinkel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar