lördag 31 december 2011

Nyårsrunda

Avslutade året med en 2tim och 45min runda på morgonen. Vädret visade sig från sin allra bästa sida, inget som varit förknippat med 2011 kan jag tycka, men säkert är det den här dagen jag minns vädermässigt. Gick upp och termometern står på -9, allt är frostigt och fint efter flera dagar/veckor med regnande. Jag klädde mig varmt/tungt och med dubbdäck så blev det ett trögt ekipage, lägg till att jag känner mig otränad samt har kvar mitt hårda pannben så blev det jobbigt idag med! Gott om jägare fanns det ute idag, såg säkert ett tiotal med bilar som stod längsmed skogskanten och lika många jägare som lurade bakom granar och träd. Innan ett stråk där jag träffade på 3 jägare med 200m mellanrum hade jag precis innan sett 3 rådjur hoppa över vägen jag kom på. Men jag sa inget om det till dem med gevären.

Bjuder på lite vinterbilder från idag:




Känns skönt att gå in i 2012, det är med förväntan för vad det här året kommer erbjuda jag avslutar ett bra 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar