tisdag 27 december 2011

Julen är över

Idag var första vardagen efter jul, jag är ledig från jobbet idag och imorgon också. Idag var jag till Visby och servade bilen på Bilcity, min gamla arbetsplats. Under tiden så gick jag till ett nyöppnat gym i Visby, Formfitness. Det var ett mycket fräscht och stort gym, hade jag bott kvar i Visby där så hade det varit mitt vardagsgym iaf. Gott om maskiner och utrymmen. Körde lite knöböj, benpress, vadpress, dips, tricepsdrag, latsdrag, rodd bla körde jag skiten ur mig det sista jag gjorde, med 3000M på 12 min i en concept 2a. Inte så jättesnabbt, men det kändes i benen redan från början. Lite besviken när jag precis kört klart och var helt nöjd, så fick jag se 5st skierg stakmaskiner, hade gärnat kört ett seriöst pass på dem. Man har ju fått lite inspiration från när Erik kör stakmaskin. Men det tar jag en annan gång. Annars var jag på stan och tänkte jaga en bärbar dator, men hittade 1 bra, som tog slut av de två som betjänades framför mig, typiskt.

Imorgon åker vi tillbaka till Kristinehamn, det är ett helt dagsarbete, sen är det vardag och arbete igen inkl flytt på kvällarna. Härligt va!

1 kommentar:

  1. 3km..... inte så snabbt....... tala för dig själv. Jag är nöjd om jag sprätter runt 3 km på 18min.. hihi //Pelle , jönköping

    SvaraRadera