söndag 3 juni 2012

Etapp 2

Så var även Kattegattstouren avgjord för året. Lars Bleckur vann båda etapper och även totalen. För min del så gick cyklingen betydligt bättre idag än igår. Men det gjorde den för alla andra också verkar det som. Idag var jag 3:54 min efter segraren vilket jag anser vara ganska bra, nu var ju racet också ovanligt kort, men jag är nöjd! Vi körde bara 6varv på den 3,2km långa banan, och det är verkligen i kortaste laget, tycker det kunde ha varit 10varv idag, fick ihop dryga 50min på klockan.

Som vanligt är det jobbarvecka kommande vecka, men får iaf 1ledig dag tack vare nationaldag på onsdag, skönt! Annars gäller det lite väl avvägd träning till nästa helg då det äntligen är dags för Lida Loop, andra tävlingen i svenska långloppscupen! Hoppas vädergudarna ändrar om prognoserna, inför nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar