fredag 1 juni 2012

Resan mot Kattegattstouren

Startade bilresan från Kristinehamn ungefär kl:16 efter en fartfylld dag på jobbet. Dagens körning från Kristinehamn till Överlida är ca 30mil, och så blir det ungefär 5mil imorgon till Varberg.

Stannade strax utanför Borås för att äta medhavd matsäck. Åker stort denna gång med en Volkswagen Transporter, då båda cyklarna är med i bagaget.

Solglasögonen som är riktigt tuffa och coola! eller:)

Framme i Överlida!


Jag fick sviten och kan välja att sova hur jag vill, diogonalt, höger, vänster, ja valångesten smyger sig på.

Skönt att komma fram till hotellet, ett ställe där man känner sig hemma då jag bott här flera gånger, här kommer jag sova gott, inget vägljud hörs om jag jämför med vårat sovrum hemma är det riktigt lugnt. Upp kl 08 imorgon för serverad frukost, kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar