lördag 9 juni 2012

Lida Loop ladd


Imorse åkte jag tidigt hemifrån för min tanke var att prova hela Loop 1 av morgondagens tävling. Men det vart inte riktigt så, det var inte skyltat när jag var där. Så jag började snurra lite där på motionsspåren efter startbacken, men inte så som banan går, så inte fick jag lära mig någon sväng idag nej. Hittade ett singeltrack parti som var skyltat, det var idag blött och halkigt. Men tror det hala kan ha torkat upp under eftermiddagen då solen visade sig. Därefter åkte jag hem till Jesper, där jag är nu. Åkte, så enkelt var det inte, var nog en bilkö på 45 min också. Vi har snurrat runt Sigtuna med cyklarna samt ett varv på hans träningbana, som skulle vara rolig att åka mer seriöst, inte dag innan tävling.

Nu har vi laddat och ser fram emot morgondagen! Såg på Lida loops hemsida att man ska kunna följa tätstriden på deras hemsida via GPS-sensorer på åkarna. Men tyvärr fick jag ingen, så jag ska hålla mig borta från tätstriden i år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar