onsdag 12 december 2012

Kallt

Nu är det hiskeligt kallt här igen, har legat runt -10 bra länge, men nu är det ner mot -18 igen, och då är det kallt. -10 är enklare att ta, det är behagligt. Det verkar vara en liten köldknäpp innan lite mildare väder efter helgen, till och med plusgrader :(.. Idag kylde jag av rummet en kvart innan kvällens monarkpass, och tänkte att det är nog bäst att köra med stängt fönster, men det öppnades efter ett tag, man blir ju varm och svett...
Avrundade passet med lite bålstyrka med tex plankan som jag sett är populär. Så jag körde en kortare låt, och stod i 2:30, det var utan problem iaf, så jag fortsätter väll någon gång med en längre låt. Men det som kändes jobbigt idag var låren, står man i plankan så krävs det endel av låren också märkte jag och de var lagom uppblåsta av mina tidigare intervaller...

Det var allt för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar