söndag 9 december 2012

Summering helg

Började helgen med julbord i fredagskväll. Det var jobbet som bjöd ut oss på Nya matlaget i Kristinehamn för julmat och julgodis. Lördagen blev ju den underbara cyklingen som man kan läsa om här under, och på eftermiddagen var jag och Marie hemma och ordnade. Jag grejjade med våra skidor som skulle göras klara inför den tänkta skidpremiären på söndagen. Och idag söndag så åkte vi en timme på Kristinehamns golfbana, alltså stakåkning. Hem på stört och klev på monarken och körde 10st spurter. På eftermiddagen har Marie bakat saffransbullar och jag har handlat och också latat mig. Helgen har varit en riktigt bra träningshelg, precis vad jag behövde efter en vilovecka och lite dålig motivation. Nu hoppas jag kunna köra på fram till jul!

God andra advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar