lördag 12 oktober 2013

Fin höstdag

En natt med frost följdes av en klar och riktigt fin dag! Jag körde min långloppsbana, den känns bra nu, och nu sitter den med alla kurvor och vart man ska. Så jag borde komma ihåg den i vår när kung bore släpper greppet om värmland. Hade inga krav idag på passet, utan bara att njuta, det gjorde jag. Känslan idag var riktigt fint, började lugnt och var fräsch i de 3:20 jag var ute. Kändes fint att inte uppleva samma väggning som senast jag körde den här svängen. Jag var till och med snabbare idag än senast då jag gick ut för att ta en bättre tid. Ingen nappade på mitt förslag om sällskap så jag blev ensam idag.

Ikväll får vi sällskap av Maries föräldrar, då vi ska bjuda på mat. Så vi lär väl snart sätta igång med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar