onsdag 16 oktober 2013

Gym

Idag var jag på gymmet för första gången på länge, väldigt länge. Kan ha varit i somras, typ i början av augusti senast. Musklerna hade försvunnit precis som jag trodde, jag tog det även lugnt då jag besökte ett nytt gym. Hade tänkt byta gym men var lite osäker till detta, finns ett till i stan jag ska besöka innan jag bestämmer mig. Där jag var idag var det ganska trångt, men kan jag styra mina tider till att vara där under dagtid så kan det nog fungera då man nästan är ensam där. Så vi får se. 

Annars har jag jobbat på förmiddagen idag och sedan pluggat lite, tagit kontakt med karlstad kommun om ett studiebesök jag ska göra, fick en trevlig kontakt som ska återkomma. Så hoppas det kan bli något av det. Har även gjort en bröddeg som jäser och medan den jäser klart ska jag laga mat, en liten specialare jag har på köttfärssås. Det speciella med den är att den är ruskigt god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar