torsdag 17 oktober 2013

Helg

En ny helg har kommit och det blir en lugn helg cykelmässigt. Har ju i stort sett tomt på cyklar här hemma nu då cykelbeståndet håller på att bytas ut mot grymma 2014 års modeller! Annars blir helgen fylld med trevligheter, mina föräldrar är påväg hit nu så det blir riktigt trevligt att träffa dem! Jag och Marie ska se winnerbäckkonsert imorgon och på söndag blir det shrekmusikal med mamma och pappa också, så helgen springer nog på! Sen påbörjar jag sista lugna veckan innan vinterträningen börjar för min del. Har lite problem med vänster lår just nu då det rycker lite i det spontant, så tror jag behöver förbi Jonas på sveamagasinet i nästa vecka och knåda benet lite innan träningen drar igång. Jonas är ju en lokal sponsor här i Kristinehamn precis som min nyaste sponsor, karamellagret som sätter lite extra guldkant på min vardag, och främst under energihögsäsongen!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar