måndag 3 november 2014

Träningsvärk

Besökte gymmet i lördags efter månader med avbrott därifrån vilket nu har resulterat i den grymmaste träningsvärken på länge! Mäktade ändå med ett pass på monarken igår, men det var inget som lättade upp muskelvärken till idag, idag är en dag man undviker trappor. Har kommit igång lite, men fokus är ännu på att ha roligt och hitta tillbaka till någon slags form innan jag går på min planerade träning. Rutiner med en liten hemma har blivit svårt att skapa, utan det är han som bestämmer och vi får rätta oss efter det. Idag börjar det så smått återgå till lite vardag, jag ska på möte i eftermiddag om min praktik i november och imorgon ska vi förhoppningsvis bli utskrivna ifrån sjukhusets hemsjukvård, därefter ska det få rulla på. För mig i november så väntas det praktik, skriva en exuppgift som skulle varit gjord i oktober och sätta igång med någon seriösare träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar