fredag 28 november 2014

Fredag & cykel till salu

Idag har det varit fredag, denna dag började jag med att kasta in tvätt i maskin och iväg till gymmet, var där strax efter 06 på möran. Ett fint gympass följdes med frukost och sen en promenad med Nils och Marie. Var bland annat inne hos karamell-lagret och lämnade ett tack för hjälpen brev! Eftermiddagen har blivit ett pass på monarken, adventsstök och så har Nils badat. Nu tänkte jag snart runda av dagen.

Sedan i somras när jag fixat till min cykel hos Håkan har jag fått mycket förfrågningar om att även andra behöver laga sina cyklar. Fortsätt kontakta mig om ni behöver hjälp med er kolfiberpärla! Jag har ju dessutom min cykel till salu, årets tävlingscykel. Kan inte få in länk genom telefonen men kontakta mig så hittar vi på något bra, är väldigt flexibel i med vilken utrustning den säljs med. Stan kolfiberhjul med xx1 eller originalutförandet som den kom i, då är det i stort sett oanvända fulcrumhjul och även nästan oanvänd xx drivlina med x0 vevparti.

Bara hör av er så hittar vi något alternativ!
crossjakob@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar