måndag 1 december 2014

Måndag

Ny vecka och ny månad idag, vi närmar oss jul! Igår var vi iväg och hälsade på Maries farmor i Filipstad, så det blev Nils första utflykt utanför Kristinehamn borträknat kontrollerna på sjukhuset i Karlstad. Det gick som smort och var trevligt, fick träna på att inta stora mängder fika vilket är en viktig kunskap för en cyklist. Skulle ha bloggat i lördags egentligen men tiden rann iväg både då och igår, i lördags var jag och Anders Lundin ute på ett stigletarpass, hittade något nytt guldkorn och många återvändsgränder. Men ett mycket bra pass överlag!

Började denna vecka med ett monarkpass innan frukosten imorse. 10 minuter 4 gånger och lite vila där emellan gjorde plats för frukosten. Nu har jag skrivit några rader på praktikrapporten och känner att jag börjar komma i fas med skoluppgifterna också, fick tillbaka min förra uppgift och även den gick bra så det var skönt då det är den jag legat efter med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar