söndag 21 december 2014

Ändrade planer

En fin dag!
Efter en natt då Nils varit orolig igen och inte låtit oss sova så mycket så ändrade jag mina tidigare distansplaner till att hitta på vad som kändes bra för senare under dagen. Så istället gick jag upp när det var tänkt att jag skulle ha åkt ut för distans och myste med Nils i nästan tre timmar så Marie fick sova ikapp lite. Så efter en härlig förmiddag så stack jag till hultet för att köra ett varv på milen för att få lite koll på hur den känns att springa. Har fått en liten utmaning om att ha en tid ner mot 45 minuter så ville känna av terrängen lite innan man vågar sig på ett snabbare vända. Nu kommer det ju antagligen inte ske inom de närmaste veckorna då jag nu kommer fokusera på Rapha under juldagarna, och sedan är jag inte förvånad om det kommit snö och då är ju kanske chansen borta ända fram emot våren. Så får se vad som händer. Är väl ingen nackdel att springa snabbt i vår istället då man inte behöver ha en hel garderob med kläder på sig.

Fick en kommentar i spåret där det undrades om jag verkligen ska springa i Meridakläder nu när jag bytt märke :). En rolig kommentar som var upplyftande i spåret! Kul när ryktet går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar