måndag 4 maj 2020

Transportugal Instagram

Foto: Pedro @Transportugal
Idag är det ett år sedan jag checkade in på första racehotellet nere i Chavés i Portugal för att ta mig an de åtta dagar långa loppet som går från norra till södra Portugal. En helt fantastisk upplevelse och vilket arrangemang. Personligt och tryggt. Jag som är en ganska nostalgisk person fick en perfekt upplevelse och ser tillbaka nästan varje dag och tänker att jag vill göra detta igen.

Jag har tänkt lägga ut en Instagramuppdatering varje dag från imorgon och åtta dagar framåt från varje etapp. Lite foto och siffror från sträckorna. Lite vad jag minns ifrån etapperna också. Så är man nyfiken på detta så sök upp Jbjrklund på Instagram.

Tävlingen blev ju inställd i år pga Covid-19, jag skulle inte ha kört men var väldigt nyfiken på att få följa årets tävling hemifrån och om någon skulle ta mitt banrekord från femte sträckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar