onsdag 23 juni 2010

GBB

Hittade lite nya stigar idag på 2timmars rundan efter jobbet. Väldigt fina stigar med lite vatten på. Kom fram till en som såg ut som en liten vattenpöl, men mitt i så tog det tvärstopp och halva cykeln sjönk ner och satt fast.. Jag blev blöt och lerig. Men sånt händer ju. Synd att det inte var det fräschaste vattnet, brydde mig inte så mycket när jag var ute men väl när man kom hem med blöta illaluktande dyskor och lerig cykel. Men det får bli en tvätt imorgon på jobbet om jag kan lyckas hinna med det på något sätt. Men det var en härlig runda och nu känns det som jag fått mycket mer pel på läget runt området vid Cabby skogarna! Bra inför nästa runda. Hittade även massa stigar runt Skärgården som ska undersökas.
Imorgon efter jobbet bär det av för oss till Örebro för att först fixa så jag kan åka slanglöst på cykeln och sedan handla lite övrigt som behövs.

Det som jag trodde var en liten vattenpöl.

Kommande parti var otroligt sugande och tungtrampat, därför var jag värd lite kladdkaka ikväll som just ätits!

Jag är nu anmäld till Gotland Bike Battle, genom en fristart jag vann på http://oijer.blogspot.com
Tack för den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar