onsdag 2 juni 2010

Utvärdera/kritisera sitt eget arbete

Fick ett samtal från Sifo där de ville veta om mitt senaste Vst besök med min bil hos Visby Bilcity. Lämnade ju inte min bil där medan jag ännu arbetade där för service och idag skulle jag utvärdera detta i en undersökning. Känns ju speciellt att ge sig själv beröm tex. Jag är ju servicerådgivare och frågorna kunde vara, hur ser du på servicerådgivarens kunnighet? Hur ser du på servicerådgivarens vänlighet och bemötande osv. :). Så den här verkstaden fick bra kritik ifrån mig för jag hade ju faktiskt inget dåligt att säga, nästan förutom telefonens tillgägnlighet. Där vet jag själv att vi var svaga tyvärr och tror även mitt svar blev missvisande. För jag sa det sämsta när hon läst upp tre alternativ i luren och då tänkte jag att det var ganska nöjd, men tror inte hon han komma till det sämsta i en rad av 5 alternativ. Och så dåliga var vi inte i telefonen. Men vem vet det är kanske det som kommer göra skillnad där nu när man överdrev, så kanske dem inser att det måste förbättras!

Jaja, nu jobbar jag inte där längre utan på Skoglöfs där jag gjort min andra dag idag och idag känns det som man verkligen börjar komma in i lite rutiner och datasystem! Känns jättebra!

Efter arbetet blev det en ny joggingrunda eftersom senaste i måndags blev katastrofal. Så idag fick jag ihop 9.7km på 52minuter. Mätte rundan efter passet och hade jag vetat att det var så nära 1mil hade jag sprungit lite lite till. För det kändes bra! Hittade en skön runda där man kom bort från bilvägen och in på en grusväg som var behaglig! Har även ögonen på en annan runda som nog är ännu bättre där man slipper vända och springa tillbaka samma väg, utan runt istället!

Nu vankas det fotboll på Tv. Sverige - Vitryssland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar