söndag 20 juni 2010

Stillestånd

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Det har blivit helg och igår tog vi det ganska lugnt. Var i Maries butik och slipade och spacklade iordning lite, och sen var det kronprinsessbrölloppet som gällde typ. Jag skruvar lite på cykeln nu också då den inte vill bete sig riktigt rätt. Fann ett litet glapp efter senaste rundan som jag ännu håller på att utforska. Men tror att det kanske är jag som är kräsen. Så nu ska det ihop igen och sen får jag testa.
Optimalt med bakning och skruvande på samma bord;)
Idag avverkade jag 3mil rullskidor på 1tim 25min. Var faktiskt helt okej, och man längtar ltie efter första söndagen i mars!
Och i torsdags testade jag att springa MTB-banan på Björkvallen en runda. Var roligt med lite terränglöpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar