söndag 13 juni 2010

Lida Loop


Ser ut att bli en fin dag!

Mat efter loppet!

Idag har Lida Loop avklarats. Det är en bana på 65km, lagom tekniskt, inte som billingen. Det var lite mer grusvägar än jag

trodde det skulle vara. Jag klarade loppet på 2:57:24 vilket gav en placering 43 i Herrar Elit av 68 st. Så jag är väldigt nöjd, börjar nog lära känna kroppen lite nu hur hårt man kan gå ut osv. Gick ut lite hårdare än på billingen och det funkade ju idag iaf, men det finns ännu lite mer att ge iaf! Ska sätta mig ner och gå igenom loppet någondag och sedan ladda inför ränneslätt!

Har också fått reda på att jag vunnit en start till Gotland Bike Battle på http://oijer.blogspot.com

Det tackar jag så mycket för, men troligen kan jag nu inte åka på det:(, men ska ännu kollas lite till innan jag avtackar mig den starten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar