tisdag 15 mars 2011

Sponsorhjälp

Tänkte ta tillfälle att presentera två sponsorer som vill hjälpa mig under kommande säsong 2011.
Cramo samt Volkswagen/Skoglöfs Bil kommer under säsongen 2011 att hjälpa mig så jag kan åka runt i Sverige på de tävlingarna jag tänkt. Båda två bidrar till stor hjälp som kommer underlätta för mig! Tack!

Se mer info om Cramo som handhåller tjänster som maskinuthyrning och flyttbara lokaler när ni behöver! Finns runt om i Sverige:




Skall du köpa ny bil så köp en ur Volkswagens breda sortiment, finns allt från småbil till rymlig familjebuss! Bor du i närheten av Kristinehamn och vill köpa eller serva en Volkswagen så gör det hos Skoglöfs Bil AB:

1 kommentar:

  1. vafan brorsan, haru sponsorer? coolt! nu steg du ännu mer i mina ögon! haha.

    SvaraRadera