torsdag 3 mars 2011

Uppladdning!

Grönt är höjdmeter och rött är puls. De 4 röda staplarna är 4st backintervaller.
Idag blev mitt pass som var tänkt igår. Hade egentligen tänkt sitta inne på trainern, men när solen bröt igenom ca kl 15 och jag slutar 16, så var jag inte seg med att tänka om att utanför stan borde det inte slaska som inne i stan, så jag tog Scale 40n och drog ut till en backe. Helt genialiskt, istället för en instängd källare med ganska dålig luft efter 40min cykling så blev det SOL, frisk luft och 2 plusgrader! Underbart! Tyckte kroppen kändes ganska bra ändå, visst blir man lite mer vaksam efter en konstig dag som det var igår, man tänker, orkar jag som jag borde osv, vad kände jag där.. Men jag nötte på utan att döda mig och kom hem och börjar min uppladdning inför Söndag!

Enligt väderprognosen så är det -9grader i sälen vid starten för att sedan bli ca -2 under dagen och soligt och vind som ligger runt 4-6 m/sek. Låter ju kanon!

Jag börjar bli ganska redo, kläderna kvar att tvätta bara sen är det klart förutom lite fästvalla som ska på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar