lördag 26 mars 2011

Tävlingspepp

Denna underbara träningsvecka blev inte fulländad pga av en förkylningsblåsa eller dyl på bakre delen av tungan som gör att jag väljer bort 4timmar distans idag. Det var lite surt, men lika bra också, jag har iaf fått in endel pass den här veckan redan. Får se hur det blir imorgon. Så då får man syssla med det mentala istället och peppa inför säsong 2011.

Längtar efter att sitta i bilen påväg till en tävling med tävlingsspellistan. De tre viktigast låtarna följer:
Kings of Leon - Use Somebody
Band of horses - The funeral
The frames - Dream Awake

Lite bilder från 2010 för att få längta lite mera!
Efter Mörksuggan 2010
Efter Finnmarken 2010, jag återhämtar mig med lite mat i gräset.
En regntung bana i Filipstad, svealandsmästerskapen 2010
Jag på bockstensturen 2010
Gotland Bike Battle 2010
Ränneslättsturen 2010, i makalöst varmt väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar