tisdag 12 juli 2011

Test av banor

Kom till Borås vid lunch, och hann med att testa XC banan två varv. Den var ganska så teknisk, det svåraste var de korta branta backarna. Men jag tyckte träningen på dem flöt på bra och det kändes fint. Men nu som jag sitter här så kan jag ju inte direkt påstå att jag kan banan. Därefter så käka jag och bytte ut en eker i bakhjulet som gick sönder under test av XCbanan. När maten sjunkit ned och ekern var bytt så körde jag tempobanan 2varv, det är den vi skall köra imorgon. Den är nästan 10km, och ganska teknisk den med, men enklare än XC. Dagen har varit bra och ska bli skoj att göra min första SM start imorgon!

Nu sitter jag på Överlida hotell och har ätit deras grillade fläsk karre och potatissallad. Nu blir det någon film som får avrunda denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar