torsdag 11 augusti 2011

Cykelmek

Ikväll vet jag inte om man varit cykelmek eller bara komponentbytare... Men vi började med att justera växlarna då det helt plötsligt kan tyckas börjat strula. Jag bytte kassett, lät cykeln stå, fraktade den i bilen och cyklade. På den turen fungerade det inte. Att det skulle bero på kassetten trodde jag aldrig, så jag har helt enkelt börjat leta andra fel istället. Men ikväll gav vi upp och bytte tillbaka till den andra kassetten och vips så växlar det hur fint som helst. Hur det kan bli på en fin kassett av shimanos finaste vet jag inte. Men jag är glad att det fungerar nu iaf!

Imorgon blir det lite finrull i solen som lovas, därefter åker jag och Marie till Mora någon gång mellan lunch och middag.
Just nu funderar jag på vart jag kommer starta, enligt mitt nya startnummer så är det i Led 4? Jag hade först startnr 300 vilket innebär startled 2, jag mailade och visade på mitt resultat i Engelbrektsloppet vilket ska ge startled ett. Därefter fick jag ett mail med ett nytt startnr:915. Ser man i startledslistan så innebär det startled 4? Men på min bekräftelse står det startled 1. Jag utgår från att det är 1an iaf. Lär ju märkas på lördagmorgon om inte annat.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar