onsdag 3 augusti 2011

Uppdate

Marie och Sigvaldeträsk
Igårkväll så var jag och Marie på lite bad och grillning vid Sigvaldeträsk. Det var en riktigt fin kväll och perfekt för ett premiärbad för mig denna sommar. I anslutning finns även ett motionsspår där jag i eftermiddag kommer köra lite korta spurtintervaller och därefter kasta mig i sjön. Skulle egentligen vilja simma lite då, men jag kommer vara ensam så då kanske det är dumt?
Jag har nu under morgonen varit ute och åkt 15km rullskidor i lugn och fin Gotlandsmiljö, gick bland åkrar och lugn skog. Asfalten var så fin så jag hade nästan noll stavfäste. Borde köpa nya rullskidstrugor...

Så dagen träningsmässigt sett skulle kunna se ut så här, men troligen inte.
Rullskidor
Kubb
Cykelintervaller
Simning

Det är en bra mix och en perfekt semesterdag.

Behöver jag säga att det naturligtvis varit kanonväder också:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar