torsdag 30 augusti 2012

Inför Bockstensturen

Jag har minst sagt tagit det lugnt denna vecka, har verkligen behövt det så här på slutet av säsongen, har inte kunnat mata på med den vanliga träningsdosen. Men idag slog jag till på 4or på Tc:n, riktigt härligt! Jag ser verkligen fram emot lite mörkare tider och mer bekantskap med Tc:n, ganska skönt att ha en plan att gå efter och få träna på mot nya mål! Men innan dess så ska vi ju sätta punkt för årets långloppscup. Och nu känner jag mig jättetaggad, detta ska bli skit skoj! Jobbar halvdag imorgon sen åker jag och Marie emot Varberg, vi ska såklart stanna till på Överlida hotell för en härlig natt med sömn! Sen är det dags för årets längsta tävling, både i tid och distans.

Bockstensturen 2011
Efterloppsmat på Mandys efter Bockstensturen 2010/2011, men i år blir  det tyvärr inget av den varan då vi inte hinner stanna en natt extra som vi brukar ha gjort. Med en liten tår i ögat, för de här hamburgarna är ev de godaste man ätit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar