fredag 17 augusti 2012

Sm helg

Nu är det dags för sm igen, Mountainbike har ju så många fina discipliner, så nu är det dags för Marathon SM. Är hemma och stressäter en lunch(kul att man stressäter samtidigt som man har tid med det här inlägget...) och packar bilen, ska tillbaka till jobbet för några timmars arbete innan jag och Marie åker mot Överlida hotell där vi spenderar natten innan vi tidigt imorgon fortsätter våran etappresa mot Hässleholm.

Jag har väll tränat lite de här dagarna jag varit tyst på bloggen. Ett 150min pass i onsdags, lugn fin distans i finväder. Igår blev det 4st intervaller på kvistmossvägen, inga rekordtider men inga soptider heller, stabilt med en dålig känsla typ. Så med det tar vi någon dags vila innan söndagen för då är det race! Söker lite revansch efter min punkteringsvasa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar