lördag 27 april 2013

Distans

Idag fick jag med mig Anders ut på en distansrunda, alltid trevligt med sällskap samt att han kan ju alla små vägar hit och dit. Fantastiskt hur fint det har börjat torka upp, jag bestämde mig till och med för att inte tvätta cykeln idag, då jag ändå ska ut imorgon, och den var ju inte så skitig ändå! Vi cyklade mest grusvägar, något litet stigparti speciellt i Degerfors som var riktigt fint som måste utforskas mera. Men eftersom man är så styrd alla helger, så har jag redan börjat fundera på att det blir en midsommarrunda!

Vi passerade Björneborg inte mindre än 3 gånger idag!

Jag vart hyfsat sliten idag, även om jag tyckte trycket fanns i benen nästan hela passet, så kände jag mig lätt bonkad mot slutet, samt frusen. Det är ju för jäkla kallt ännu, inimini snö finns kvar på topparna, och kylan låg ännu i skuggpartier. Svårt att klä sig. Men en riktigt solig och fin dag, så jag klagar inte!

Resten av dagen blir lugn, både Marie och jag klarade av våra långpass på förmiddagen, jag 95km cykel och Marie tog sig an 15km löpning! Nu har vi fixat och donat under eftermiddagen, hon har bakat och jag har sommarförvarat hennes skidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar