onsdag 17 april 2013

Vår

Våren kom hit också tillslut! Igår var en riktig solskensdag och varmt, idag lite kallare och blåsigt men ändå 8 grader när jag stack ut efter jobbet! Körde två varv på Björkvallen, vilken nu inbjuder till fin racing, lagom kladdigt:). Det gick långt ifrån några rekordtider, men rekordtiden satt jag i Augusti förra året. Dagens bästa tid hamnade på 21:54 som sattes under andra varvet. På första slöade jag runt på 23:30. Fick stanna under första varvet och flytta några träd, verkar vara en skogsavverkning pågång, hoppas inte dem förstör för mycket bara. Man känner sig ännu lite ringrostig på stigarna, detta var ju det andra passet med lite fart i så det blir nog bättre.

Jag har lagt till en liten ruta med Instagrambilder här till höger, har märkt att jag är sämre att lägga upp bilder på bloggen när jag nu har Instagram, så följ mig där på Jbjrklund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar