söndag 13 april 2014

Träningsdag

En bra träningsdag avslutar denna vecka. Körde styrka på gymmet i morse. Kom hem och kastade in tvätten och åt mat när Marie kom hem från sin cykelrunda. Avvaktade någon timme innan jag stack ut på cykeln och körde två varv på MTB-banan på Björkvallen. Surt och vått var det ju såklart. Helt torrt där för en vecka sedan, till och med vattenhålen. Nu var vattenhålen sedvanliga vattenhål. Har regnat mycket i veckan helt klart. Hade planerat in att hinna hem och snabbtvätta cykeln och mig själv för att sätta mig i soffan med kaffe 15:30 när världscupen inleddes. Riktigt kul att den cirkusen dragit igång! Nu rullar ett inspelat Paris - Roubaix här på tvn.

Imorgon är det tillbaka till skolan och en vilodag inplanerad.

Enkäten till höger är öppen några timmar till! Tyck till om min blogg och ge mig dina synpunkter och idéer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar