torsdag 3 juli 2014

Senaste dagarna

I måndags eftermiddag åkte jag upp till Mora och inkvarterade mig i Moraparken med andra Meridainvolverade. Jag och August ifrån Merida Team Sverige, Team Kalas Merida och så Frida Wallberg och Conny som driver vasaloppsbloggen var med i en filminspelning på tisdagen där vi körde Vasaloppsbanan ifrån Sälen till Mora. Resultat kommer om ett par veckor, så kom tillbaka hit. Det var en ganska blöt och kall dag, inte så blött ifrån ovan, men desto blötare var det i fäders spår. Hoppas sommaren kommer tillbaka innan det är dags för cykelvasan. Men det var roligt att träffa alla och nyttigt att köra igenom banan.

Igår var jag så inspirerad av hela vasaloppsatmosfären så jag fick på mig rullskidorna och stakade i ca 50 minuter, var nog första "skidpasset" sedan jag åkte vasaloppet i Mars.

Idag regnar det massor, jag är precis hemkommen efter att ha cyklat till Karamellagret och skaffat mig lite bränsle inför helgens mörksuggejakt i Rättvik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar